Vi står overfor store udfordringer, eftersom befolkningstallet stiger, flere lider af livsstilssygdomme og den gennemsnitlige levealder er fortsat stigende, hvilket har forstærket presset på sundhedsvæsenet.
Dette sætter større krav til et solidt, effektivt og bedre social- og sundhedsvæsen, hvilket i sidste ende er fundamentet i vores velfærdssamfund.
Som medarbejdere i Nordic Medicare brænder vi for at skabe et bedre social- og sundhedsvæsen for vores egen og børns fremtid. Vi ønsker at gøre en væsentlig forskel og være de bedste til det vi gør. Dette betyder selvsagt, at vi i Nordic Medicare kun entrerer områder af social- sundhedsvæsenet, hvor vi mener at kunne skabe en højere kvalitet, bedre service og banebrydende innovation end tidligere set.
I vores evige og ihærdige indsats for at skabe et bedre social- og sundhedsvæsen er vores højeste prioritet at vi leverer maksimal patientsikkerhed og den højeste kvalitet i behandlingerne.
Vi har en stålsat ambition om at sætte nye standarder for kvalitet i social- og sundhedsvæsenet. Dette sker blandt andet gennem uddannelse, vidensdeling, nye processer, strategiske alliancepartnere, nye samarbejdsformer, digitalisering, produktinnovation med videre.
Med det fokus at levere et konstant bedre serviceniveau har Nordic Medicare opbygget en kunde- og patientorienteret organisation, hvor vi leverer kundetilpassede løsninger. De serviceydelser vi leverer bruges til at differentiere os fra andre aktører, udvikle og intensivere kunde- og patientrelationer og herved øge kunde- og patienttilfredsheden.
I Nordic Medicares bestræbelser på at skabe et bedre social- og sundhedsvæsen har vi et stærkt engagement inden for målrettet systematisk innovation. Dette betyder massive investeringer i forskning og udvikling som skal sikre innovation. Vi er eksperter i at se markedet på en ny og utraditionel måde og dermed bryde med konventionel tankegang. Vi identificerer underliggende fejl i social- og sundhedsvæsenet som blot ligger og venter på opdagelse og afhjælpning.